preskoči na sadržaj

Osnovna škola Janka Leskovara Pregrada

Login

Kalendar
« Studeni 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Tražilica
SIGURNO SURFANJE

Priloženi dokumenti:
HT memory brosura preview.pdf

Projekt ATS2020

HUMANITARNA UTRKA

   

PROJEKT " Od srca srcu"

 

PLAN EVAKUACIJE I SPAŠAVANJA

Matična i područne škole

Informacije za roditelje

 

 

Natječaji

Učenje na daljinu

GLAZBENA OLIMPIJADA

                          

"Budi rješenje-recikliraj"

      Erasmus+K2

"Ein Koffer voller Märchen reist durch Europa"

"Code Name Robot"

JELOVNIK

Zalogajček

 

e-Dnevnik

Šk.g. 2021./2022.

PRAVILNICI

UPISI U PRVI RAZRED

                                                                          

UPISI U SREDNJU

NATJECANJA

Priloženi dokumenti:
Instalacija Bazen.odt

 

Danijela Čuček

Bernarda Zrinski

Lana Flegar Kramarić

Antonija Kos

Lucija Plašć

vijesti
EU Code Week
Danijela Čuček / datum: 17. 10. 2024. 08:53

Obilježavanje Europskog tjedna programiranja na satovima informatike plesom, plesnim koracima robota i izradom plesnog projekta u Scratchu.

Učiteljica: Danijela Čuček

 


[OPŠIRNIJE]



Robo igre-besplatne radionice za učenike
Danijela Čuček / datum: 2. 10. 2024. 22:17

Cilj radionice robotike - usmjeren na razvoj spoznajnih vještina, odnosno, kognitivnih mehanizama učenika za uspješno rješavanje tehničkih problema. Omogućiti djeci nižih razreda osnovne škole početno učenje programiranja i poticanje STEM vještina. Istraživanje novoga, stjecanje iskustava i bogaćenje znanja.

Rješavanjem jednostavnijih problemskih zadataka i ispravljanjem pogrešaka, djeca će naučiti kako funkcionira svijet koji ih okružuje.

Uspostavljajući interakciju s robotima upoznat će se s osnovnim pravilima programiranja i bežičnog upravljanja, uz razvitak logičkog mišljenja i sposobnosti rješavanja problema. 

Radionice će pružiti nove mogućnosti zabavnog učenja kroz rješavanje problemskih zadataka.

Implementirati će se kroz razvoj logičko - matematičkih vještina, razvoj mentalnog razmišljanja i shvaćanja matematičkih pojmova, kao što su veličina, boja, oblik, količina, brojevi, aritmetički znakovi, razvrstavanje, simetrija, mjerenje i sl.

Orijentacija u prostoru- snalaženje u prostoru, u smislu određivanja što je lijevo, desno, gore, dolje, ispred, iznad... Mogućnost percepcije dvodimenzionalnih slika i pretvaranje istih u trodimenzionalnu konstrukciju.

Očekuje se proširivanje i produbljivanje razvoja tehničkih kompetencija te razvoja logičkog, kritičkog mišljenja, komunikacije, suradnje, informatičke i digitalne pismenosti i primjerenog korištenja tehnologija.

Tako usmjerena radionica kod učenika će razvijati kompetencije potrebne za buduće profesionalno napredovanje, ali i za inovativnost i stvaralaštvo od najranije dobi.

Voditeljica projekta: učiteljica Danijela Čuček


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju