« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Obilježavanje Europskog tjedna programiranja na satovima informatike plesom, plesnim koracima robota i izradom plesnog projekta u Scratchu.
Učiteljica: Danijela Čuček
Cilj radionice robotike - usmjeren na razvoj spoznajnih vještina, odnosno, kognitivnih mehanizama učenika za uspješno rješavanje tehničkih problema. Omogućiti djeci nižih razreda osnovne škole početno učenje programiranja i poticanje STEM vještina. Istraživanje novoga, stjecanje iskustava i bogaćenje znanja.
Rješavanjem jednostavnijih problemskih zadataka i ispravljanjem pogrešaka, djeca će naučiti kako funkcionira svijet koji ih okružuje.
Uspostavljajući interakciju s robotima upoznat će se s osnovnim pravilima programiranja i bežičnog upravljanja, uz razvitak logičkog mišljenja i sposobnosti rješavanja problema.
Radionice će pružiti nove mogućnosti zabavnog učenja kroz rješavanje problemskih zadataka.
Implementirati će se kroz razvoj logičko - matematičkih vještina, razvoj mentalnog razmišljanja i shvaćanja matematičkih pojmova, kao što su veličina, boja, oblik, količina, brojevi, aritmetički znakovi, razvrstavanje, simetrija, mjerenje i sl.
Orijentacija u prostoru- snalaženje u prostoru, u smislu određivanja što je lijevo, desno, gore, dolje, ispred, iznad... Mogućnost percepcije dvodimenzionalnih slika i pretvaranje istih u trodimenzionalnu konstrukciju.
Očekuje se proširivanje i produbljivanje razvoja tehničkih kompetencija te razvoja logičkog, kritičkog mišljenja, komunikacije, suradnje, informatičke i digitalne pismenosti i primjerenog korištenja tehnologija.
Tako usmjerena radionica kod učenika će razvijati kompetencije potrebne za buduće profesionalno napredovanje, ali i za inovativnost i stvaralaštvo od najranije dobi.
Voditeljica projekta: učiteljica Danijela Čuček