preskoči na sadržaj

Osnovna škola Janka Leskovara Pregrada

Login

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Tražilica
SIGURNO SURFANJE

Priloženi dokumenti:
HT memory brosura preview.pdf

Projekt ATS2020

HUMANITARNA UTRKA

   

PROJEKT " Od srca srcu"

 

PLAN EVAKUACIJE I SPAŠAVANJA

Matična i područne škole

Informacije za roditelje

 

 

Natječaji

Učenje na daljinu

GLAZBENA OLIMPIJADA

                          

"Budi rješenje-recikliraj"

      Erasmus+K2

"Ein Koffer voller Märchen reist durch Europa"

"Code Name Robot"

JELOVNIK

Zalogajček

 

e-Dnevnik

Šk.g. 2021./2022.

PRAVILNICI

UPISI U PRVI RAZRED

                                                                          

UPISI U SREDNJU

NATJECANJA

Priloženi dokumenti:
Instalacija Bazen.odt

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Robo igre-besplatne radionice za učenike
Autor: Danijela Čuček, 2. 10. 2024.

Cilj radionice robotike - usmjeren na razvoj spoznajnih vještina, odnosno, kognitivnih mehanizama učenika za uspješno rješavanje tehničkih problema. Omogućiti djeci nižih razreda osnovne škole početno učenje programiranja i poticanje STEM vještina. Istraživanje novoga, stjecanje iskustava i bogaćenje znanja.

Rješavanjem jednostavnijih problemskih zadataka i ispravljanjem pogrešaka, djeca će naučiti kako funkcionira svijet koji ih okružuje.

Uspostavljajući interakciju s robotima upoznat će se s osnovnim pravilima programiranja i bežičnog upravljanja, uz razvitak logičkog mišljenja i sposobnosti rješavanja problema. 

Radionice će pružiti nove mogućnosti zabavnog učenja kroz rješavanje problemskih zadataka.

Implementirati će se kroz razvoj logičko - matematičkih vještina, razvoj mentalnog razmišljanja i shvaćanja matematičkih pojmova, kao što su veličina, boja, oblik, količina, brojevi, aritmetički znakovi, razvrstavanje, simetrija, mjerenje i sl.

Orijentacija u prostoru- snalaženje u prostoru, u smislu određivanja što je lijevo, desno, gore, dolje, ispred, iznad... Mogućnost percepcije dvodimenzionalnih slika i pretvaranje istih u trodimenzionalnu konstrukciju.

Očekuje se proširivanje i produbljivanje razvoja tehničkih kompetencija te razvoja logičkog, kritičkog mišljenja, komunikacije, suradnje, informatičke i digitalne pismenosti i primjerenog korištenja tehnologija.

Tako usmjerena radionica kod učenika će razvijati kompetencije potrebne za buduće profesionalno napredovanje, ali i za inovativnost i stvaralaštvo od najranije dobi.

Voditeljica projekta: učiteljica Danijela Čuček






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju